Preview

Courier of Kutafin Moscow State Law University (MSAL))

Advanced search

PROFESSIONAL LANGUAGE TRAINING IN THE FRAMEWORK OF ADDITIONAL EDUCATION

https://doi.org/ 10.17803/2311-5998.2018.51.11.181-184

Abstract

The article deals with the problems of professional language learning training in the framework of additional education. Special attention is given to learning language for specific purposes and different additional language programs that provide professional language training.

About the Author

O. V. Yashina
Kutafin Moscow State Law University (MSAL)
Russian Federation


References

1. Галиаскарова Н. Г Профессионализация языковой подготовки будущих специалистов в процессе дополнительного образования // Современная педагогика. - 2014. - № 11

2. Глекова Н. Л., Иголкин С. Л. Теоретические проблемы повышения конкурентоспособности региональной системы высшего профессионального образования на базе рационализации мониторинга и информационных систем // Территория науки. - 2007. - № 4. - С. 442-449.

3. Тигина Ю. О. Особенности обучения иностранному языку студентов дополнительного образования в техническом вузе : международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. - 2012. - № 8.

4. Coyle D., Hood Ph., Marsh D. CLIL: Content and Language Integrated Learning. - Cambridge university press, 2010.


Review

For citations:


Yashina O.V. PROFESSIONAL LANGUAGE TRAINING IN THE FRAMEWORK OF ADDITIONAL EDUCATION. Courier of Kutafin Moscow State Law University (MSAL)). 2018;(11):181-184. (In Russ.) https://doi.org/ 10.17803/2311-5998.2018.51.11.181-184

Views: 191


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2311-5998 (Print)
ISSN 2782-6163 (Online)