INTERNET-ADVERTISING IN THE AGE OF DIGITALIZATION
https://doi.org/10.17803/2311-5998.2020.71.7.044-052
Abstract
About the Authors
R. N. AganinaRussian Federation
R. N. AGANINA, Associate Professor of the Department of Business and Corporate Law, Cand. Sci. (Law)
125993, Moscow, ul. Sadovaya-Kudrinskaya, 9
T. A. Andronova
Russian Federation
T. A. ANDRONOVA, Associate Professor of the Department of Business and Corporate Law, Cand. Sci. (Law), Associate Professor
125993, Moscow, ul. Sadovaya-Kudrinskaya, 9
References
1. Баташева Л. А., Джальмамбетова И. П. Лексема «запах» и ее лексико-семантические корреляты в текстовом поле рекламы // Гуманитарные исследования. — 2014. — № 3 (51). — С. 13—16.
2. Брежнева В. М., Петрачкова Ю. Л. Исследование применения баннерной рекламы для продвижения услуг интернет-магазина : монография — Курск : Курский институт кооперации (филиал) Белгородского университета кооперации, экономики и права, 2016. — 120 с.
3. Предпринимательское право : учебник для бакалавриата и специалитета / отв. ред. И. В. Ершова. — 2-е изд., перераб. и доп. — М. : Проспект, 2020. — 688 с.
4. Солдатова В. И. Защита персональных данных в условиях применения цифровых технологий // Lex russica. — 2020. — № 2. — С. 33—43.
Review
For citations:
Aganina R.N., Andronova T.A. INTERNET-ADVERTISING IN THE AGE OF DIGITALIZATION. Courier of Kutafin Moscow State Law University (MSAL)). 2020;(7):44-52. (In Russ.) https://doi.org/10.17803/2311-5998.2020.71.7.044-052